وبلاگ

بازاریابی اینترنتی یا الکترونیکی بر پیشرفت در بازاریابی جهانی

بازاریابی الکترونیکی و  اینترنت فناوری اطلاعات نظرها و مسیر همواری را برای ارتباطات فراهم ساخته است. اینترنت به عنوان یک کانال موثر، تجارت را در ظرفیت بین المللی دگرگون کرده است که مهمترین دستاورد آن ارتباط بدون مرز را به ارمغان آورده است. در دنیای امروز کاربران اینترنت زمان زیادی را برای ساخت ارتباط با…

چرا باید علم بازاریابی خود را به روز کنیم

بازاریابی چیست و چگونه شکل می گیرد: در یک تعریف ساده می توان بازاریابی را یک علم و هنر انسانی در نظر گرفت از اینرو این علم یکی از زیر شاخه های علوم انسانی است و به بررسی ارتباط سودمند با مشتری از همه جنبه ها می پردازد. علوم انسانی را نمی توان در چارچوب…

اصطلاحات فنی و عملیاتی صادرات که هر بازرگانی باید بداند

معنی صادرات چیست ؟   کسب درآمد ارزی برای رشد و توسعه اقتصادی است که از فروش تولیدات یا خدمات به کشورهای دیگر حاصل می شود و می تواند در برقراری موازنه تجاری و ایجاد تعادل اقتصادی کمک شایانی نماید . مشکلات داخلی صادرات کدام است ؟ این مشکلات اصولاً به تولید و کیفیت و قیمت…

اصطلاحات بسیار مهم در صادرات و بازرگانی

مفاهیم و تعاریف صادرات : صادرات یعنی ارتباط و کار با بازارهای حرفه ای و متخصصان بازار در آن سوی مرزها. صادرات نقطه شروع ارتباط با دیگران است. صادرات برای رشد و توسعه اقتصادی کشور است که فروش محصولات یا خدمات به سایر کشورها برای کسب درآمد است درآمد ارزی حاصل می شود و به…

رشد ۲۷ درصدی تجارت ایران با آفریقا در نیمه نخست سال 1401

دومین نشست بررسی فرصت‌های تجاری بین ایران و آفریقا – سنگال  قائم‌مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا از رشد ۲۷ درصدی تجارت ایران با آفریقا در نیمه نخست سال 1401 خبر داد و گفت: خط جدید هوایی مستقیم ایران و آفریقا تا یک سال دیگر می‌شود. به گزارش ایرنا، دومین نشست بررسی فرصت‌های تجاری بین…

فرصت‌های تجاری بسیار عالی با کشور آفریقایی

فرصت‌های تجاری عالی با کشور آفریقا برای شرکت‌های ایرانی آفریقا با دارا بودن جمعیتی بیش از 1.3 میلیارد نفر و 54 کشور، بازاری بزرگ و متنوع برای شرکت‌های ایرانی به شمار می‌رود. این قاره دارای منابع طبیعی غنی، نیروی کار جوان و در حال رشد و اقتصادهای در حال توسعه است که فرصت‌های متعددی را…

مبنا و اساس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

همیشه بازاریابی در دنیای تجارت وجود داشته است. اما با ظهور وب، ماهیت دیجیتال به عنوان بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین شناخته شد. بنابراین درست مانند دنیای واقعی، تکنیک های تبلیغات و فروش باید در وب اعمال شود، اما به گونه ای که با دنیای دیجیتالی همیشه در حال تغییر سازگار باشد. امروزه دیجیتال مارکتینگ…

چگونه می‌توان سهم خرید مشتری (Share of Wallet) را افزایش داد؟

سهم مشتری (SOW) یک معیار فروش است که توسط شرکت هایی استفاده می شود که کالاها یا خدمات را در خرده فروشی ارائه می دهند، که نشان می دهد مصرف کننده (به طور متوسط) چقدر از محصول یا خدمات یک شرکت را در مقایسه با محصولات یا خدمات رقبای خود مصرف می کند. به عبارت…

نحوه تدوین استراتژی بازاریابی فروش

بازاریابی موثر با درک و تفکر در مورد استراتژی بازاریابی شما شروع می شود. یک استراتژی بازاریابی خوب به شما کمک می کند تا چشم انداز، ماموریت و اهداف تجاری خود و مراحلی را که باید برای رسیدن به آن اهداف بردارید، مشخص کنید. در این مقاله به چگونگی تدوین استراتژی بازاریابی موثر در کنار…

اصطلاحات تجاری

اگر شما یک بازرگان یا تاجر باشید، دانستن اصطلاحات گمرکی برای شما یک ضرورت است. زیرا شما برای این که بتوانید بهتر معامله کنید و ارتباط بهتری با سایر بازرگانان داشته باشید باید تا حدودی با این اصطلاحات آشنا باشید. زنجیره کارهای اجرائی در بازرگانی خارجی در برگیرنده امور مختلف و متفاوت و در عین…

باز کردن چت
سلام می تونم کمکتون کنم ؟
سلام برای ارتباط با ما از طریق واتساپ اقدام نمایید