وبلاگ

تجزیه و تحلیل آماری: راهی بهتر برای تصمیم گیری های تجاری

اگر کسب و کار شما نگاه دقیق‌تری به داده‌های خود ندارد، دنیایی از امکانات وجود دارد که از دست داده‌ است با کمک تجزیه و تحلیل کسب و کار ، سازمان شما می تواند بیشتر از هر زمان دیگری با داده های خود کار کند، فقط باید بدانید از کجا شروع کنید. چه پیش‌بینی می‌کنید…

بازاریابی سئو چیست؟ چرا بازاریابی موتورهای جستجو مهم است؟

بازاریابی سئو چیست؟ بازاریابی سئو زیرمجموعه ای از بازاریابی دیجیتال است که شامل بهینه سازی وب سایت ها و صفحات وب برای موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل است. از آنجایی که این موتورهای جستجو به روشی غالب برای یافتن تقریباً هر چیزی تبدیل شدند، روش‌های مختلفی برای کمک به سازمان‌ها برای بهبود دیده شدن دارایی‌های…

مهارت های بازاریابی دیجیتال که برای موفقیت به آن نیاز دارید

مهارت‌های بازاریابی دیجیتال مهارت‌های بازاریابی دیجیتال به دلیل قدرت، دسترسی گسترده، تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد و ابزارهای شخصی‌سازی، برای حرفه‌ای‌ها و کسب‌وکارهای مدرن بسیار مهم است . این مزایا حتی مهم‌تر شده است زیرا تحول دیجیتال ناشی از COVID-19 فضای کاری جهانی را فراگرفته است. داشتن مهارت های دیجیتال مارکتینگ هم افراد و هم…

بازاریابی دیجیتال: انواع، چالش ها و مهارت های مورد نیاز

چالش های دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ چالش های ویژه ای را برای تامین کنندگان آن ایجاد می کند. کانال های دیجیتال به سرعت در حال گسترش هستند و بازاریابان دیجیتال باید از نحوه عملکرد این کانال ها و نحوه استفاده گیرنده ها از آنها مطلع باشند. بازاریابان باید بدانند چگونه از این کانال ها برای…

چالش های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی اینترنتی و دیجیتال

چالش های دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ چالش های ویژه ای را برای تامین کنندگان آن ایجاد می کند. کانال های دیجیتال به سرعت در حال گسترش هستند و بازاریابان دیجیتال باید از نحوه عملکرد این کانال ها و نحوه استفاده گیرنده ها از آنها مطلع باشند. بازاریابان باید بدانند چگونه از این کانال ها برای…

بازاریابی دیجیتال و انواع کانال های دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال چگونه کار می کند بازاریابی به فعالیت هایی اطلاق می شود که یک شرکت برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و بهبود سهم بازار خود از آنها استفاده می کند . برای موفقیت، به ترکیبی از هوش تبلیغاتی، فروش، و توانایی تحویل کالا به کاربران نهایی نیاز دارد. افراد حرفه ای که به عنوان بازاریاب شناخته…

مزایای بازاریابی استراتژی های بازاریابی و محدودیت های بازاریابی

مزایای بازاریابی چیست؟ استراتژی های بازاریابی به خوبی تعریف شده می تواند از راه های مختلفی برای یک شرکت مفید باشد. توسعه استراتژی مناسب یا اجرای طرح ممکن است چالش برانگیز باشد. هنگامی که بازاریابی به خوبی انجام شود، می تواند نتایج زیر را به همراه داشته باشد: نسل مخاطب بازاریابی به یک شرکت اجازه…

استراتژی های بازاریابی سنتی یا دیجیتال ؟

انواع استراتژی های بازاریابی بازاریابی از مجموعه ای فوق العاده گسترده و متنوع از استراتژی ها تشکیل شده است. این صنعت به تکامل خود ادامه می دهد و استراتژی های زیر ممکن است برای برخی از شرکت ها نسبت به سایرین مناسب تر باشد. استراتژی های بازاریابی سنتی قبل از فناوری و اینترنت، بازاریابی سنتی…

فناوري رسانه اجتماعی قابلیت‌هاي مدیریت ارتباط با مشتري و قصد خرید

مشتري گرایی امروزه رقابتی شدن شدید بازارها، توسعه شبکه‌هاي اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف‌کنندگان موجب شده تا مشتري‌گرایی به مهم‌ترین مزیت رقابتی براي شرکت‌ها تبدیل شود. مشتري‌گرایی از مفهوم گرایش بازار مشتق شده است گرایش بازار بر تولید عمده‌ي اطلاعات مرتبط به بازار توسط سازمان بر مبناي نیازهاي کنونی و آینده مشتري و همچنین…

 رفتار و انگیزش روان شناختی مصرف کننده و مالکیت روانی برند

 انگیزش روان شناختی مصرف کننده رفتار مصرف کننده یک فرایند است، روند رفتار مصرف کننده، مباحث مربوط به انتخاب خرید، استفاده در دور ریختن،یک محصول می‌باشد . رفتار مصرف کننده شامل یک سری از فعالیت‌ها شامل، انتخاب – خرید – مصرف و غیره است که در مرحله پیش از خرید، خرید و پس از خرید…

باز کردن چت
سلام می تونم کمکتون کنم ؟
سلام برای ارتباط با ما از طریق واتساپ اقدام نمایید